A0:  چه چیزی باعث نارسایی کلیه؟
نوشته شده توسط : rshaole

چه چیزی باعث نارسایی کلیهنارسایی کلیه به علت نرسیدن خون کافی از کلیه، انسداد کلیه با توجه به عوامل مختلف، باعث اختلال یا آسیب ناشی از سم باعث نارسایی حاد کلیه.

در زیر، لطفا کارشناسان بیمارستان کلیه به شما یک توضیح ساده برای این می دهد.

چه چیزی باعث نارسایی کلیه؟

1، آلودگی مدرن:

آلودگی محیط زیست، آلودگی هوا، آلودگی مواد غذایی، تابش های هسته ای مغناطیسی، سر و صدا، و غیره بسیاری siltation از سموم را از بدن انسان، یک تهدید برای سلامت است، نیز ممکن است باعث آسیب به کلیه انسان شود، علائم نارسایی کلیه در طول زمان تغییر می کند.

2، سوء مصرف مواد مخدر:

در حال حاضر افراد بیمار با مواد مخدر، داروهای مختلفی برای آسیب کلیه، و در مرحله دوم، آفت کش ها در مواد غذایی، کود، عوامل موثر در یشم هستند، یشم اقدامات درمان به موقع را ندارد، به طوری که پیشرفت این بیماری منجر به نارسایی کلیه می شود.

3، زندگی است قانون نیست:

سیگار، الکل، و برای استراحت مقررات خاصی نیست، پرکار، می تواند باعث کلیه کلیه ها آسیب برساند، به عنوان پیشرفت بیماری، وخامت بیشتر در نارسایی کلیوی است.

4، فشار بیش از حد بالا است:

رقابت شدید به ارمغان آورده است سردرگمی تمدن مدرن، به طوری که اکثر مردم زیر خستگی جسمی و فشار روانی، جسمی و روانی بسیار زیاد است، کاهش انرژی،

بنابراین، بی خوابی، از دست دادن اشتها، خستگی، تحریک پذیری، تحریک پذیری، ضعف اعصاب، دولت کسری مغزی، که منجر به بیماری های کلیه، مراقبت نامناسب و عدم درمان، خواهد نارسایی کلیوی شود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,دارو ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815